Створюємо власну базу – працюємо в офлайн
1. Створюємо власну базу.
Відкриваємо документ. Вгорі зліва над текстом натискаємо значок «зірочка». У меню обираємо теку, куди зберігаємо документ. Можемо не обирати теку, тоді документ додасться у кінець списку власних документів. Можемо створити нову теку – внизу справа натискаємо «+Створити теку» і там збережеться документ.
2. Працюємо з власною базою.
В головному меню обираємо «Мій кабінет» і розділ «Обрані документи». Бачимо збережені документи. Тут можна:
· зробити пошук документів: натискаємо праву кнопку мишу і у меню обираємо пункт «Знайти у тексті»;
· створити теку: натискаємо праву кнопку мишу і у меню обираємо пункт «Створити теку». Нова тека додається в кінець списку, її можна перетягнути в інше місце;
· редагувати теку: стаємо на теку, натискаємо праву кнопку мишу і у меню обираємо пункт «Перейменувати теку» або «Видалити»;
· впорядкувати документи: перетягуємо документ в інше місце або в теку (для цього тягнемо документ у теку, яка відображена у структурі зліва).
Аналогічно працюємо і з закладками – розділ «Мої закладки»
3. Користуємось в офлайн.
Створена власна база зберігається у «хмарах». База синхронізована, тобто її видно з усіх своїх пристроїв. Щоб зберегти базу в офлайн (або оновити, коли вона вже існує) натискайте вгорі екрана «В офлайн/Поновити». З такою добіркою зручно працювати там, де немає інтернету, наприклад, в суді. При запуску програми ipLex обирайте режим «Мої документи офлайн».