FAQ
про що нас запитують найчастіше

Чи можна працювати під одним логіном на декількох пристроях?

Так, Ви можете встановити систему на всі свої пристрої: смартфони, планшети, комп'ютери. Логін універсальний, підійде скрізь. Але входити під одним логіном на різних пристроях можна тільки почергово: вийшли на одному - увійшли на іншому.

Програма онлайн чи офлайн?

ipLex - онлайнова програма, але в ній передбачено можливість робити власні офлайнові добірки документів і працювати з ними тоді, коли немає покриття інтернет або доступ не оплачено. Детальніше про це читайте тут і тут.

Чи зможу я робити перерву в оплаті?

Так, Ви можете робити паузи в проплатах. Наприклад: оплатили 3 місяці, потім 1 місяць пропустили, потім знову оплатили на потрібний період.

Навіть коли доступ не оплачено, за Вашим логіном закріплюются обрані документи і створені закладки. Тож поповнивши рахунок Ви одразу працюєте зі своїми добірками.

Доречі в ipLex взагалі відсутня плата за підключення, Ви платите тільки абонплату.

Як ознайомитись з можливостями системи перед підключенням?

Найкращий спосіб ознайомитись системою - це замовити безкоштовний тест-драйв.

Які ресурси є в системі?

Детально про інформаційний склад системи читайте:
- на сторінці Продукти ipLex
- в описі web-версії ipLex
або дивіться самі прямо у системі, замовивши безкоштовний тест-драйв.

Чи є в системі коментовані кодекси?

ipLex пропонує власний підхід щодо тлумачення та застосування норм права, зокрема статей кодексів. Детальніше читайте у цій статті.

При вході програма повідомляє "Цей логін зараз використувується на іншому пристрої", що це означає?

Зазвичай це означає, що на одному з ваших пристроїв програму запущено або некоректно закрито.
Коректний вихід з програми:
- на мобільних пристроях необхідно вийти до стартового екрана, натискаючи стрілочку "назад" розташовану у верхньому лівому куті;
- на лептопах і десктопах достатньо закрити програму звичайним способом.
Якщо немає доступу до цього пристроя, логін автоматично розблокується через 30 хвилин.