9. Створюємо власну базу – працюємо в офлайн
Створюємо власну базу.
Відкриваємо документ.
В меню обираємо пункт «Додати в обрані». Далі зберігаємо документ у теку призначення.
Можемо не обирати теку, тоді документ додасться у кінець списку власних документів.
Працюємо з власною базою.
Обираємо підрозділ «Обрані документи» (розділ «Мій кабінет»). Бачимо збережені документи. Можемо з ними працювати. У режимі «Правка» (кнопка знизу екрану), натиснувши на документ чи папку, можна:
- впорядкувати документи та папки: перенести вгору чи вниз;
- створити папку;
- редагувати папку: відкрити її, перейменувати, видалити;
- копіювати документи та папки: обираємо пункт «Відмітити», потім натискаємо на нове місце і обираємо «Копіювати відмічене» чи «Перенести відмічене».
Для збереження натискаємо знизу екрану.
Користуємось в офлайн.
Створена власна база зберігається у «хмарах». База синхронізована, тобто її видно з усіх своїх пристроїв. Щоб зберегти базу в офлайн (або оновити, коли вона вже існує) натискайте кнопку «В офлайн» (знизу екрану). З такою добіркою зручно працювати там, де немає інтернету, наприклад, в суді.