Особливості встановлення (Windows)

ipLex.Профі
Microsoft Windows XP SP2 +
Особливості встановлення

Під час встановлення необхідно вказувати каталог без КИРИЛИЧНИХ СИМВОЛІВ.

Усунення можливих помилок:

1. Якщо не вдається встановити нову версію поверх попередньої, рекомендується повністю видалити каталог з попередньою версією і встановити нову.

2. Програма видає помилку: «Не вдається підключитись до бази. Перевірте з'єднання та повторіть спробу», але підключення до інтернету встановлено.

Дві можливі причини цієї проблеми:

а) Ваш провайдер/фаєрвол/антивірус блокує порт 8302, на якому працює наш сервер. Перевірити дану теорію можна, перейшовши за посиланням: http://server1.iplex.com.ua:8302/

Якщо порт заблоковано (посилання не відкрилось), то потрібно:
- перейти в каталог де проінстальовано програму ipLex та знайти файл IPlex.ini;
- відкрити цей файл звичайним текстовим редактором та замінити параметр port = 8302 на port = 443 і зберегти зміни.

б) Hекорректно налаштовані параметри проксі-сервера

Перевірити, чи використовуєте Ви проксі-сервер для з'єднання з інтернет, чи ні, можна, виконавши команду (Пуск-> Виконати): ping server1.iplex.com.ua
У результаті відкриється консоль.
рядок "Перевищено інтервал очікування для запиту" означатиме, що Ви швидше за все використовуєте проксі.
рядок "Відповідь від 185.161.208.51: кількість байт=32 время=10мс TTL=58" означатиме, що Ви не використовуєте проксі.

Якщо Ви користуєтесь проксі-сервером для з'єднання з інтернет, вкажіть його параметри в меню "Налаштування з'єднання" - "Налаштування проксі".

Якщо не користуєтесь, вкажіть - "Без проксі".

3. При запуску програми видається повідомлення «Додаток не було запущено, оскільки він некоректно налаштований»

Для вирішення цієї проблеми встановіть з офіційного сайту наступні пакети від Microsoft
а) Розповсюджуваний пакет Microsoft Visual C++ 2008
б) Microsoft .NET Framework 3.5

Нижче наведені посилання для російських версій Windows XP (32)

Розповсюджуваний пакет Microsoft Visual C++ 2008 (3,9 Мб)

Microsoft .NET Framework 3.5 (2,7 Мб)

4. Якщо у Вас встановлено антивірус Avast і виникають труднощі при завантаженні/встановленні/користуванні програмами ipLex, звертайтесь до нашої служби підтримки: iplexgroup@gmail.com

5. На Windows 10. Якщо після завантаження програми, система видає повідомлення:
"Файл iplex.profi.9.2.exe скачивается редко и может причинить вред компьютеру.
Ситема Windows защитила ваш компьютер.
Фильтр SmartScreen предотвратил запуск неопознанного приложения, которое может подвергнуть ваш компьютер риску."
Натисніть "Подробнее" та "Выполнить в любом случае".