ipLex.Профі
Apple MacOS 10.9 (32/64bit) +
Особливості встановлення
Необхідно дозволити запуск несертифікованих програм у налаштуваннях безпеки.
Повністю видаліть попередню версію. Завантажений інсталяційний файл розархівуйте в папку "Програми" (Applications). Запустіть файл "ipLex.Profi.app"
Усунення можливих помилок:
1. Програма видає помилку: «Не вдається підключитись до бази. Перевірте з'єднання та повторіть спробу», але підключення до інтернету встановлено.
Можлива причина цієї проблеми:
Ваш провайдер/фаєрвол/антивірус блокує порт 8302, на якому працює наш сервер. Перевірити дану теорію можна, перейшовши за посиланням: http://server1.iplex.com.ua:8302
2. Якщо програма встановлюєься на комп'ютер з помилкою.
Спробуйте запустити програму ігноруючи цей збій. Якщо програма не запускається, звертайтесь до нашої служби підтримки.
Якщо у Вас виникають труднощі при завантаженні/встановленні/користуванні програмами ipLex, звертайтесь до нашої служби підтримки: iplexgroup@gmail.com